уторак, 4. јануар 2011.

ispeci pa reci




359
Kao i svi ljudi na ovome svetu, napravila sam presek prethodne i sebi postavila zadatke za ovu što je dočekasmo u petak na subotu. Moram priznati da vec godinama unazad nisam imala nikakav provod za novu godinu ...naprotiv umesto provoda imala sam onaj najgori mogući osećaj praznine neke neobjašnjive tuge ...osećaj da venem iako nisam imala razloga za isto. Već početkom te iste 2010 godine rešila sam da se više ne igram sa sobom jer mi se činilo da sam otišla gde ne treba ...doneto je mnogo odluka koje sam negde beležila na raznim mestima, javno ih delila sa meni dragim ljudima ....jedna od tih odluka je i da neće više biti patetike ni praznih analiza što vam može oduzeti dragoceno vreme! Ustaneš i nešto radiš....vrlo je jednostavno
U tom duhu i nastavljam!
Jedna od stvari koje sam rešila da naučim u ovoj godini je kuvanje. Ambiciozno, ali izvodljivo. Da se razumemo, nije to sad ću ja svaki dan da čamim u kuhinji i spremam neka ludila .
Pod jedan) nemam rernu...tako da u startu otpada gomila recepata
Pod dva) nikad mi nije išlo,pa neće ni ići zacrtano i zapisano. ...ono kad nema odstupanja ...tipa 125 miligrama, 2,25 dcl i tako to....ja sam uvek bila bekrija
Pod tri) nema ni onih izmišljenih ingredients kao npr. kambodžanski korijander, alge i japanski rezanci, čičoka, salata od lotosovog korena, pirinač sa azuki pasuljem, suši , muši ma važi i slično
Pod četiri) nema ni onih jela što se krčkaju po šest sati na umerenoj vatri ....skuvaj , pa proprži, pa properi, pa istresi, pa začini, pa u šestu šerpu stavi opet da provri, pa zapeci ....u nepostojećoj rerni
Pod pet) nema fazana, zečeva i preostale meni nepoznate divljači
Pod šest) nema prženje na ulju masnih mesnih prerađevina
Šta ima....za sada ima grilovano, presno tj. sveže povrće, ponekad testenine....i videćemo šta još...nisam ja još uvek kuvarica...ima vremena


1 коментар:

  1. Skuvaj pa zovi! Ima i testenina i povrca u vidu pechurki! :) Mislim da nije hevi teshko i traje 16 sati... :)

    Salata od testenine i dimljenog kačkavalja
    Potrebno je:

    250 g kraće testenine
    150 g rendanog dimljenog kačkavalja
    150 g sitno seckane praške šunke
    100 g sitno iseckanog suvog vrata
    200 g sitno iseckanih pečuraka iz tegle
    4 dl kisele pavlake
    3 kisela krastavčića
    1 kašika putera
    origano
    so

    Priprema:

    Skuvati testeninu, dobro ocediti, dodati so, origano i puter, promešati i ostaviti da se ohladi.

    U to dodati kačkavalj, šunku, suvi vrat, pečurke, krastavčiće i pavlaku.

    Sve dobro sjediniti.

    ОдговориИзбриши