недеља, 13. март 2011.

332 Kraljevski

Pre neko veče gledali smo film o Henriju 8 i sestrama Bolen a nedavno sam čitala i knjigu Dezire o švedskoj kraljici inače verenici Napoleona i zaključih da potpuno uživam u pričama o kraljevskim porodicama. Posle svega uopšte me ne čudi broj monarhija u evropskom svetu i njihova sve veća popularnost. Pod utiskom kao luda po internetu tražim romansirane biografije prinčeva i princeza, grofova i vojvoda, kraljeva i njihovih potomaka. Osim toga pronašla sam i pozivnicu za ovo najnovije venčanje a koje će biti u aprilu ove godine i to u Petak i pronađoh razlog da i u ovom mom paorskom životu uočim sličnost i osetim se kraljevski:):):) Izmedju ostalog moja najnovija zanesenost dovela me do fantastičnog podatka - elizabeta u svom vlasništvu ima 18% od ukupnog zemljišta na planeti što je više tj. veće od površine SAD i Rusije zajedno ....o čemu više da pričamo , ne da je kraljica nego je carica. By the way Papa je treći na listi
Preporuka za čitanje je - Dezire
A za gledanje, a može i za čitanje jer ima i knjiga Filipe Gregori- Druga Bolenova Kći


1 коментар:

  1. Blog ti izgleda WOW!Stvarno sam odusevljena, bas sam razmisljala da pogledan Bolenove s obzirom da sam bila zaludjena onom serijom o henriju VIII (stao mi mozak ne mogu da se setim imena)... :D

    ОдговориИзбриши