четвртак, 25. август 2011.



na temu kafe imala bih što šta lepo reći, ali kada da stignem. Ovo je da poludiš! Ali držimo se i dalje:)
kafa me raduje u bilo koje doba dana....a ona jutarnja ponajviše....samo još kad bih je mogla popiti u mrtvoj tišini (bez da onaj majmun preko puta mene ne guguče sa dragom ranom zorom).pa još i novine online izdanje i to biram isključivo dobre vesti....nema crne hronike, nema tužne političke slike i prilike,samo kultura, zabava i zanimljivosti. Ozbiljno je za popodnevnu kafu jer se tada bolje podnosi. Imam ti ja svakodnevno degustaciju svih vrsta kafa. Ujutru ti počnem sa turskom, gorka bez trunke šećera ima neodoljiv miris . Budi i vampira i prekida pospanost momentalno (iako sam vec u autobuskoj vožnji doživela minimum četiri incidenta)....Oko 12 popijem hladan nes sa jednom kesicom žutog šećera!On mi dodje kao neka sitna radost usred radnoga dana, kao slatki užitak. Ostatak dana nalivam se vodom a obavezno u kasno popodne popijem i jedan produženi espreso sa mlekom opet bez šećera. A kad kafić ima dobru kafu volim i da sa nogu srknem kratki espreso.....sve u svemu, tužan bi mi bio život bez kafe

Нема коментара:

Постави коментар