петак, 18. јануар 2013.

Mooshema za kucu i livadu



Fantasticno

nekako mi glupo bilo sta da dodam ...osim:):):)
Pre ne znam ni ja koliko, bilo je jos uvek lepo vreme i bili smo sa bebom:) Odemo mi ti mi tako djuture na Festival cveca u parku ispod JDPa.....Manjez! Savrsen dan dok se pored nas umalo ne poubijase dva pobesnela decaka. Dovatili se neke piljevine i dok nam svima nisu napunili usta , ushi i oci nisu se smirili. Oterase nas a bas je bio lep dan. U svakom slucaju tih par sati  ( bez obzira sto mi se ostajalo i duze) nagledasmo se prelepog cveca i drveca, bastenskog namestaja ma svega i svacega....toliko lepo da ti dodje da se smorish kad znas da najverovatnije nikad neces biti u prilici da imas dvoriste....osim u nekoj selendri u kojoj bas jedva cekam da se skucim! 
U svakom slucaju tamo negde izmedju kamenja svih velicina(i to se prodaje ohoho) i sistema za samozalivanje stajale su i ove Moosheme......ne znas koju bi pre izabrao. Podrazumeva se za livadu.....sta ce covek u kuci aman bre:):)

1 коментар:

  1. E da... Provalila sam i ja te musheme skoro :) Moracu zameniti onu moju zelenu, sa nekom od ovih... ali su preskupe... Bash deru!
    Prodaju i lampe... 7 hiljada dinara!
    http://mooshema.net/products-2/lamps/lamps-gallery/

    ОдговориИзбриши