недеља, 1. август 2010.

There's no place like home



ja vec godinama uvežbavam da , što je moguće duže budem sa pridošlicama na strogoj distanci. Čuješ mene uvežbavam...to mi je zapravo prirodno stanje. Gde se posle nit na koju možeš da se isečeš izgubi, niko ne zna. Nekom magijom nestane kao da između je prošlo samo par dana , a ne cela godina kako se obično u poslednje vreme dešava . To mi je neka čudna mera i nemam pojma koji faktor je od uticaja da se ovaj period neprestano produžava. Izgleda da je direktno srazmeran godinama koje punim. Dakle moj će vam osmeh poželeti dobrodošlicu, ali zato ćete se od moga pogleda smrznuti i poželeti da pobegnete momentalno u toplije krajeve....tropska klima u mom se prisustvu može osetiti samo i jedino po zasluzi. Ne mislim ja da sam nešto posebna, naprotiv...eto samo takva mi je ambalaža. Šta ćeš treba joj vremena da se prilagodi sadržaju koji dolazi.
There's no place like home

Нема коментара:

Постави коментар