среда, 21. децембар 2011.

Za veliki početak

U zabiti u kojoj vec izvesno vreme boravim zadovoljavajući televizijski program mi nije dostupan. Na raspolaganju mi je samo par smrdljivih kanala u koje buljim bespotrebno trošeći svoje dragoceno slobodno vreme.
 A da ne verujes, nema uslova za IPTV pa mi jedino preostaje radio, što je sasvim u redu , ali mi je i izbor stanica takodje prilično ograničen...internet, fala bogu imam ali isti nije bas najbolji kada treba da se downloaduje film ili neka dobra muzika.
A sve ovo počeh da pišem zbog kanala koji je dostupan mnogima i koji se zove 24 kitchen....fantastično!!!  juče sam se drogirala istim nekoliko sati dok sam boravila kod mame i potpuno sam oduševljena

A moje je kulinasko umeće jako skromno . Ubi me lenjost i  nedovoljna želja... ali opet meni je kuvanje odnosno uživanje u kulinarskom umeću drugih jedna potpuno savršena stvar. Moje kuvanje je na nivou neuspelih pokušaja, mnogo čitanja i gledanja i već godinama u u fazi pripreme za veliki početak ....i mada znam da me samo rad u kuhinji može pomeriti na nešto viši nivo, ja i dalje apsolviram sendviče na hiljadu načina i razmišljam šta bi bilo kad bi bilo ...što je najgore,  razlozi zbog kojih ne kuvam su potpuno suludi( čak ni ja u iste ne verujem). A stalno sam u tripu da ću tada više jesti i da će na kuvanje potrošiti bespotrebno mnogo vremena. A zapravo je najveća istina sve suprotno...tako kažu veliki i pametni ljudi 

PS : obratih pažnju na ove nove kuvare...svi do jednog imaju fenomenalnu liniju

 .


Нема коментара:

Постави коментар