четвртак, 30. децембар 2010.

362 bonsai


bonsai

Pazarili smo fikus bonsai . Kaze meni moj D. da vidimo da li cu ga održati u zivotu . A biljka zahtevnija od novorođenčeta . Doduše, izmedju dve varijante izabrali smo ovu koja je mnogo lakša za održavanje. Zapravo , deo koji se odnosi na nazive nisam zapamtila ...valjda postoji bonsai- čitaj nemoguća misija , a ovaj drugi ja zovem fikus bonsai - i to bi trebalo da mi uspe.....iako ne sme da se pomera, mora da se orošava, pa zaliva, pa svetlost, ne sme na promaju, na proleće da se šiša, a za godinu dana da se presadi i koren skrati ne znam ni ja koliko ....neke četvrtine ....valjda! Pročitah negde da ova čudesna biljka za pruženu negu i pažnju donosi mir uma, osećaj osveženja i unutrašnju smirenost

Kad se malo uigram i opustim , taman do proleća - sredjujem terasu i krećem sa uzgajanjem začina !

1 коментар:

  1. Ivan je eksperimentisao sa zachinima, sadjenjem i terasom... Secam se da je iz Shpanije donosio i zachine u malim kesicama za posaditi... Osim krpica iz H&M i dasaka iz Ikee... od sad, od tebe ochekujem i zachine! :)

    ОдговориИзбриши