четвртак, 30. децембар 2010.

363

363





čari određenih delova našega grada.

Sve ovo pišem jer sam se nedavno doselila u novi kraj sa kojim ne mogu da se srodim , pa to ti je. Doduše živim tik do pijace pa moguće da zbog toga vidjam sve i svašta.....poznajem par ljudi, a i gorica nas truje skoro svako jutro o fenomenalnim pričama sa Kalenić pijace ...otkrila nam je toplu vode....pa normalno da je gotivno na Kaleniću...ehehehe
A ova naša nema veze sa životom. Iako su vredni ponudjači šarolikog sadržaja za svaku pohvalu , izgleda da sama pijaca i starosedeoci nastanjeni u ovom delu grada ( moj novi kraj) emituju energiju koja se ne prima na moju sve i da je nakalemim i začinim onim ruzmarinom što ga valja jedna ljubazna gospodja u godinama. Trudim se da ne razmišljam i ne komentarišem, mada mi se otme pa se zanesem , pa dobijem od D. prekoran pogled od kojeg počnem momentalno da se pušim zbog nezahvalnosti. Tako ti ja zatvorim vrata i uzivam u svoja 4 zida, ne razmišljam o onome što se dešava i prolazi . Prihvatam tako što žmurim i pravim se luda. Onda krišom otvorim oči, ne mogu da odolim da ne odmerim gospođu u bade mantilu sa sve viklerima na glavi što je strčala po paklu cigara do trafike. Sva sreća pa je hladnije jer sam do skoro vidjala i gospodu u "majcama bijem ženu" kako se šepure krajem i ćaskaju sa komšijama dok češu zadnjicu.Čim otopli ispred mnogih ulaza mogu se videti čitave grupe stanara, bleje i prate desavanja ....zevaju u prazno. Prosto vam neprijatno od pogleda dok prolazite.
I bre kad će više da se uvede red i obaveza da fasade i oblik gradjevina bude umeren , da se sklone klime sa svih zgrada, da svako svoju terasu sredi. Mora li ta lila, drečavo žuta i zelena, narandžasta ....kićenje i kinđurenje.....obustavljam, iznervirala sam se


Нема коментара:

Постави коментар