четвртак, 3. фебруар 2011.

340


Drugi deo
Ona – Hehehe
On- E stvarno si budala! Hehe
Ona- E sad vise nije smesno....hehe
On – Dobro......hehehe!!!
Ona – Ajde uozbilji se . A šta kažeš na to da počnemo da se bavimo ugostiteljstvom? Neki fini restoran da otvorimo, a ?
On – Šta lupaš? Odakle nam pare?
Ona – Pa kobajagi ...pusti me da maštam. Ajde bre...Evo možeš i ti malo sa mnom da maštaš. Dakle vratimo se na restoran
On – Kobajagi? jaoj pa ja jedva čekam otvaranje. Kobajagi, hehehe
Ona – Pa rekli smo da nije smešno....hehehe
On – Ti mnogo slušaš onog tvoj hipnotizera, pa si skroz poludela. Devojčice , ovo je stvarnost ! Izvini , znam da si navikla na poruke podrške od tog tvog što te truje svakodnevno....ali probudi se!
Ona – A ko kaže da nisam budna. Ja samo hoću budna da sanjam
On – Budna da sanjaš? Pa super si . Ajde onda sanjaj a ja sam tu da te uspavam
Ona - ehehehe


Нема коментара:

Постави коментар