уторак, 1. фебруар 2011.

341


danas sam imala priliku da vidim ludu ženu ....ali nije to ono kao svaki dan kad kaže čovek ovaj je lud ili ova je luda! ovo je skroz luda ali redovno obavlja sve aktivnosti, ima dete malo, ide na posao, vidja se sa ljudima....i svi znamo da je luda i to je skroz ok. Dobrodušna je i fina , nije opasna za okolinu . Jedino je malo neprijatno kad počne da se beči . Sve u svemu danas ludilo
drugo ludilo su nova naučno tehnička dostignuća. Osim što sam sasvim slučajno otkrila da na googlu ( pitaj boga otkada ali ja znam od juce) možeš online da se šetas po svim najpoznatijim muzejima na svetu. Drugo je neki program koji je moj D. downloudovao na svoj telefon kao neki GPS koji ima obeležene u bojama (sve redovno) parking zone u gradu i sve garaže sa podatkom o broju slobodnih mesta u istima. Da li verujete , pa ovo je strašno! Na sve to kad se parkiraš dovoljno je da pritisneš dugme na mobilnom aparatu i da ti on ima pripremljenu sms poruku sa sve registarskim brojem koju šalješ nadležnima za izmirenje obaveze . 10 minuta pre isteka roka telefon zvoni da te obavesti na vreme. Bože me sačuvaj

http://www.googleartproject.com/


1 коментар:

  1. E da.. videh juche neke klipove... kako su snimali eksponate po muzejima... Najjache je shto cemo uz pomoc Google art-a uspeti da vidimo najsitnije detalje neke slike... koje nema shanse da bi mogli gledajuci je live... I ono shto je najbitnije... sve to za dzabe! Nije mi jasno samo od chega ce ta kultura na kraju da se finansira...

    ОдговориИзбриши