недеља, 25. јул 2010.

alkohol




a sto volim da pijem, pa to je čudo. Kad se setim davnih dana i samih početaka i koliko mi nije bilo jasno šta će to bilo kome u životu...i godine koje su prošle i ostavile me u neznanju kako je sa isim živeti savršeno ...pa sve do kobne večeri kada mi se desilo da nemam pojma kako se veče uopšte odvijalo, šta sam i kome se obratila, legla , zaspala i ujutru se probudila u neverovatnoj odevnoj kombinaciji i ladno otisla na trčanje oko pola sedam...uredno odradila svojih 45 minuta uzivala u zelenilu, čudom se čudila kako nemam glavobolju niti težinu koja nose alkoholna isparenja....sve je bilo super do prvog telefonskog poziva....aauuu!
tada shvatih da sam alkohol počela da konzumiram bez svesti šta mi isti može sa životom učiniti. Verujem da ogromna većina takodje nema pojma o ovome o čemu sada pišem. Mada znate kako kažu, izeš provod ako te posle istog nije sramota! Podržavam i obožavam svakoga ko se samnom nađe u magli neuspelih večeri...večeri čiji sadržaj može da upotpuni samo i jedino šljokanje, baljezganje, nekontrolisano smejanje, jutra i priča posle.
Ima jedna super priča o kafani koju su posećival alkoholičari po zanimanju...mokra braća...e sad, zna se šta je delirijum tremens i da se najvećem broju alkoholičara u ovome stanju prividjaju beli miševi. Ovo je halucinacija koju dele svi kao nekakav zajednički etil alkoholom obojen san.....da se vratim na kafanu...jednoga lepog dana baš u vreme kada se svi potrefe i sretnu na 17 pivcetu, jedan šaljivdžija otvori punu kutiju belih miševa i pusti ih da mile po kafani. Svi su ih videli, ali su se pravili ludi svi do jednog da ništa ne primećuju. Tako vam je to , jednako teško priznati drugima i sebi

Ja kao jedna fina dama koja prezire miševe odlučila sam da prekinem sve ovo i od sada pa na dalje i ubuduće pijem samo u odabranom društvu i to samo Jack...dva, tri i to bi bilo to. Ono fino vino uz ručak ili večeru se ne računa

podrazumeva se da ću se naravno još koji put u životu u sećanje na stara dobra vremena obeznaniti negde sakrivena od očiju javnosti i očiju neinteresantnih devojčica a i dečaka što vole u svemu umerene dame jedino preterane u gluposti i dosadi....

Нема коментара:

Постави коментар