четвртак, 8. јул 2010.












Be yourself; everyone else is already taken.

Oscar Wilde

Kaže meni pre neki dan taksista- "što se teško živi , ljudi bre kopaju po kontejnerima, eno gledam jutros sve ih je više i više!". …ja klimam glavom, potvrđujem i mislim se u sebi-da ne seva i da nemam strah da će me spžiti zalutali grom i da nisam od pola sedam jutros na nogama do kasno u noć, ne bih ti ni sela .Nego bre lepo i ja da kopam gde stignem I šta stignem.

Ne drži me mesto. Taman krenem i jedva se nakanim da nešto konstruktivno uradim, ja jedva da izdržim pola sata to isto radeći i gotovo. Nemam pojma koji mi je đavo. Nešto razmišljam , disciplina je jedna mnogo zaj… stvar. Koliko nas na ovome svetu živih stvorova zapravo uradi ono što u toku dana sebi zada I zamisli. Zadatak postaje još teži kada tako treba iz dana u dan. Dakle dugoročno. Ne vredi ja sam sasvim sigurna u to da na svakih pet godine ( to je moja mera) treba radikalno izmeniti unutrašnju energiju , sastav i strukturu života . U suprotnom rizikujete da zabodete melanholično raspoloženje. Čuješ molim te , kriza kao poziv za buđenje! Ja zaspala ne mogu da se probudim . Nizak pritisak, boli me glava, ma važi , mrzi me da živim, a kad se zapitam zašto , sve mi nekako zaigra . Bez obzira na savete velikih ekonomskih stručnjaka ( u srbiji isti ne postoje) ja ipak predlažem, smanjenje potrošnje. Da budem preciznija skoro pa obustavljanje. Štednja je u modi ovog leta i kopanje po glavi u cilju pronalaženja adekvatnih rešenja

Dakle vraćam se korenima, dostojanstveno . Domaća radinost - dovesti veštine ulepšavanje do perfekcije i to da se do kraja leta izvežba tako da se potrebno vreme smanji na minimum( onako kao kad menjaju gume na formuli 1)....probuditi maštu, pokrenuti motore sa unutrašnjim sagorevanjem, pospešiti duhovni napredak.


Predlozi za klošarsko leto

1. Šetnja do Botaničke bašte- iako živim u Beogradu od rođenja nisam se udostojila da posetim istu...sramota

2. Smoky eyes i nude look- ma kakav kurs šminkanja, sve ima na youtube a za uspeh potreban kreon, bež senka , rumenilo, mascara i sjaj…već posedujem

3. Žuti I ciklama nokti- videh u dm neke lakiće za 160 dinara

4. Kaylie Minogue i Jusy Fereri - free dowload

5. Narukvice i japanke – japanke sa lepo nalakiranim noktima i one za par stotina dinara izgledaju savršeno

6. Knjige – Erkhart Tol- na internetu, moc sadasnjeg trenutka

7. Plivanje , iako je organski ne podnosim, Ada oko pola sedam, makiška strana sasvim u redu

8. Čitaj, čitaj i čitaj - za knjigu se uvek ima vremena.... pozajmiti

9. Svaki dan odvoji sat vremena da naučiš nešto novo, nebitno je šta samo da je novo..

10. Obidji preko neta new york – šetnja central parkom, tajms skver, shoping za jedan dolar

7 Downloduj surplus dokumentarac i zainat smanji potrošnju


Нема коментара:

Постави коментар